Restauracja Miła

Miasto:Kwidzyn 82-500
Województwo:pomorskie
Okolice:
Kwidzyn, Rakowiec, Rozpędziny, Sadlinki, Rozajny, Gardeja, Opalenie, Jaźwiska, Gniew,

Restauracja "Miła" zajmuje się kompleksową organizacją i realizacją przyjęć okolicznościowych, organizujemy: – Przyjęcia Weselne – Komunie – Bankiety – Konferencje – Spotkania biznesowe – Szkolenia – Andrzejki, Sylwester – Wszelkie imprezy okolicznościowe Proponujemy także obiady abonamentowe dla szkół, firm i osób prywatnych. W naszej ofercie: – stołówki szkolne z własną dostawą – smaczne śniadania, obiady oraz kolacje – usługi cateringowe – ciasta Wynajmujemy równiez salę restauracyjną na potrzeby Konferencji, Prezentacji, Pokazów, Zjazdów, Jubileuszów, Spotkań Integracyjnych. Zapraszamy

Zaprasza Restauracja Miła

Parking strzeżony

profesjonalne nagłośnienie

Szatnia
Restauracja Kwidzyn 0Restauracja Kwidzyn 1Restauracja Kwidzyn 2Restauracja Kwidzyn 3Restauracja Kwidzyn 4Restauracja Kwidzyn 5
Zapytaj o wolny termin:

Możemy zapewnić:
Obsługa kelnerska
W obiekcie dostępne:

lampka szampana na powitanie gości

Komentarze

| 2020-01-26 |
Miejsce w restauracji "Miłej" zarezerwowaliśmy około pół roku temu na termin 1 lutego. Kilka miesięcy później obsługa poinformowała nas, że w owym terminie odbywa się już inna impreza. W związku z zaistniałą sytuacją przełożyliśmy całe wydarzenie na dzień 31 stycznia... W zeszłym tygodniu ustaliliśmy menu, a dziś (5 dni przed imprezą) zadzwoniono do nas, że 31 ma miejsce bal charytatywny, a my możemy przyjść 1 lutego. Jeden wielki ŻART. Oczywiście wszystkiego nie dało się przełożyć z powrotem na 1 lutego. Krótko mówiąc zostaliśmy z niczym. Po wielu rozmowach, jako kompromis zaproponowano nam salę na ulicy Piastowskiej, która nie spełnia naszych wymagań. Reasumując, bardzo nieprofesjonalne podejście, co więcej patrząc na starsze opinie widzimy, że to nie pierwsza taka sytuacja. Jeżeli ktoś lubi czuć dreszczyk adrenaliny i ogólne rozczarowanie, polecam.